Dagen som försvann..

Idag blev det kväll innan jag hunnit med hälften av det jag tänkt..
Har myst runt härinne med barnen på förmiddagen, bakat lite, sen blev det en kort visit hos grannen, lite matinköp och sandlådelek på eftermiddagen och helt plötsligt var det middagstid.

 

 



M kom hem och hann med gräsmattan innan middagen. Eftersom båda barnen älskar att hjälpa honom fick jag lite lugn och ro i köket :)

 

 



Tyckte det borde firas lite att M går på semester och tog fram lite älgfile och kantareller. Så nöjd med älgen blev jag, absolut den bästa filé jag tillagat hittills! Roligt när det är gott, blev inga matlådor idag inte :)

 

 



Det var ett bra tag sen jag hann läsa en bok, något jag saknar lite då jag normalt läser ganska mycket. Men denna bok ska läsas i sommar, på något sätt måste det gå!!

 

 



Nu tar vi semester, så gött ska det bli :))

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Anna!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-07-10 @ 12:54:16
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0