Veckan rullar på..

Här försvinner tiden i ett huj som vanligt och jag har knappt hunnit påbörja veckans projekt..

I måndags eftermiddag blev det pulka åkning. Bra före och ny pulka höll på att sluta i förskräckelse.. Allt gick dock bra och A hade hur kul som helst.

Igår hade Mel och jag en bunt olika ärenden att fixa och kom hem från stan lagom till förskolehämtningen, efter det fanns det rejält med snö att skotta. Lite middag, läggning av småtroll och träning på det så somnade jag gott bredvid A :) Han sover gärna i pappas säng när pappan inte själv behöver den :)

Idag har det stått socialt umgänge på schemat och vi har blivit bjudna på mysig lunch i Tenhult och lika mysig hustitt i Målen :) Tack fina vänner!!

Nu väntar jag bara på att A ska somna in så jag kan ta veckans andra pass på crossen :)) Känner mig riktigt duktig och håller fortsatt tummarna för att vi får vara friska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0