Tre barn..

Idag har jag provat på livet som trebarnsmor.. För säkerhets skull så är " lånebarnet" född emellan mina troll :))

Det gick hur bra som helst! Finaste H hoppade upp i vagnen och följde med från förskolan utan protester! A går ju i stort sett alltid hem därifrån så det funkade fint även idag.

Snöbus, mellis, billek, middag och Bolibompa hann vi med innan mamma T kom. Även hon fick i sig lite middag innan de åkte hemåt.

Så mysigt att se grabbarna leka, de har verkligen riktigt roligt ihop. Lilltroll satt mitt på golvet och bara tittade på dem med stora ögon:)

Nu är klockan som vanligt jättemycket eftersom jag var tvungen att "fixa " lite innan sängdags! ( bland annat att se på farmen....)


Kommentarer
Postat av: Tuss

Tack ännu en gång! Du underlättar mina torsdagar. Barnvakt, snack och mat... Underbart! Kram på dig ❤

Svar: Nöjet är på vår sida :) Hjälper så gärna till med det lilla jag kan!! Stor Kram!!
Anna

2013-01-20 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0