Redan torsdag..

Tiden rusar på som vanligt! Hittills har veckan fyllts av lek/fikadejter, bak, träning, lek och bus.. Gissa om tomtarna fortfarande står kvar på matsalsbordet?? Det positiva är att de kommit dit iallafall. Nu är det dock hög tid att förpassa dem till vinden =)

Tröttigt lilltroll efter lunch. Då han inte sover på förmiddagen längre blir det ingen långdragen läggning vid den tiden på dagen :)

Riktigt trist väder har vi denna vecka! Till förskolan går jag på cirka 7 minuter. Hem tar det väl sådär 37 minuter.. Alla snöberg på vägen skall bestigas och är man 3,5 år så måste man faktiskt gå i de hårda snövallarna! Men vad gör väl det, skönt med luft och vi har ju oftast inte bråttom till något :))

Lilltroll har upptäckt att vi andra äter saker som inte han får smaka!! Inte poppis kan jag lova! Desto lyckligare min är han fick smaka en liten liten smula muffins.

Legobygge!

Liten börjar bli stor.. Lilltroll blir 1 år om 3 veckor.. Min bebis är ingen bebis längre.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0