Planering och husstök

Om 1,5 vecka fyller världens finaste Melvin 1 år!! Har mycket svårt att förstå att det är ett helt år sedan jag gick här och väntade.. Undrar vad jag gjort hela året :))



Jag har lovat mig själv att han ska ha ett eget rum att leka i till sin födelsedag, vilket jag lyckats med! Så skönt att ännu en dörr kan stå öppen och att barnen kan röra sig och leka var de vill!



Annars är planeringen inför vad som skall bakas i full gång! Kom ett litet paket från Klara Form igår med detaljer till Dessertbordet :)) Så roligt!! Temat blir vinter..



Övriga huset ska ju helst oxå se okej ut! Fick ett ryck när jag dammade i vardagsrummet och putsade upp ekmöblerna med lite polish! Välbehövligt kan jag lova, sådana saker får lätt stå tillbaka när jag tycker annat är viktigare/ roligare. Fint blev det!!

 

 

Ha en fin vinterdag!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0