Misslyckade cupisar

Sjukt tråkigt tycker jag det är när jag misslyckas och det inte alls blir som bilden i mitt huvud :(

Bakade en ny testomgång choklad cupcakes igår. Denna gång blev det Esters vaniljmuffins (grundrecept, finns på bloggen Esters Hörna)fast jag hade i 2 msk kakao, 100 g 60% choklad och minskade mjölken till 0,5 dl.

Tyvärr blev de precis övergräddade :(
Idag har jag fyllt och spritsat dem, återkommer med smak och foto. Tyvärr blev de som sagt inte som jag tänkt mig utan ganska fula.. Får testa en till fikat så jag vet om de går att ta med ikväll eller om jag ska fixa något annat!! Finns väl alltid nån Vienetta glasstårta i frusen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0