Snöigt värre :)

Idag har det snöat hela dagen :)
M fick ta fram slungan = glad man :)


Mel åkte pulka och dök rakt ner i mjuksnön inte en utan två gånger.. Inte poppis kan jag lova! Storebror var mer nöjd, han har kommit på att vi faktiskt har en egen "backe" på tomten och efter ca fem åk i samma spår började det gå att få lite fart under pulkan :)

Mitt på dagen var jag på Me&I party i Bodafors! Fick god lunch med soppa, hembakt bröd och kladdkaka :)) Höll mig i skinnet och handlade inte. Det fanns massor av fina kläder men just nu finns det lite annat att lägga pengarna på!

Här hemma har vi en ettåring som i mitten på veckan började att släppa taget och stå själv så smått! Han är riktigt stadig och står utan problem i ca 30 sekunder :) Tyvärr har jag inte lyckats få fram kameran en ända gång ännu :(

På Alla hjärtans dag ska vi på hockey.. Inte så romantiskt i mina ögon men med trevligt sällskap :) Därför blev det Alla hjärtans dag middag här hemma ikväll istället! Löjrom, oxfile och en fin Amarone :) Dock intogs maten i sällskap av våra underbara småtroll så några checka bilder på maten blev det inte idag!

Godnatt alla fina!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0