Skridskopremiär (fredag)

 

Blev en lugn förmiddag där jag fick möjlighet att återhämta lite medan mormor lekte med småtrollen. Så skönt och välbehövligt! Tack!!

Efter lunch begav vi oss till Trädgårdsföreningen. Min tanke var att A äntligen skulle få prova sina skridskor! Det gick över förväntan! Han hade dem säkert på sig en hel kvart :) Jätteduktig på att stå och hitta balansen. Imponerad över att han verkligen stod på skenan, ingen läderåkning här inte! 

 



Sen blev det lekparkslek, tillsammans med promenad fram och tillbaka blev det ett par sköna timmar ute!

 



Fika med mormor och moster hanns oxå med innan M kom från jobbet.

Under kvällen vägrade Mel att somna. Blev till slut helt övertrött och somnade runt 23 i min säng.. Jag får väl sova i spjälsängen inatt :)

Sov gott alla fina!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0