Onsdag i bilder :)

På förskolan var det barnens Vasalopp idag! Min sötnöt fick låna skidor och tog sig runt hela varvet!
Hoppas han kommer tycka det är lika kul att åka utför :)

 

 

Dagen fortsatte med frisörbesök för A, vilket numer går väldigt smidigt bara han får sin klubba efteråt... På fredag ska jag till fotografen med barnen. Jag kan inte minnas när A hade ett rivsår i ansiktet sist men denna vecka har han för säkerhets skull skaffat sig två!

 

 
Efter klippningen fixade vi några ärenden på stan, bland annat behövde A galonvantar. Då jag varit osäker på storleken, passade vi på att handla nu när han var med. Det fanns röda, svarta och rosa. Kan lova att han är tämligen bestämd när han vill något och det var bara de rosa som gällde, dock anser han att de är lila :) 
 
 
Dagen avslutades med att en skål mat flög in i väggen... Har man inte jobb så skaffar man sig ;) Efter den här bilden tror jag det snart är slut på burkmat, ser inte speciellt aptitligt ut!
 
 
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0