Äntligen lite bakning

 
 
 
 
 
 

Var bortbjuden på en liten eftermiddagsdejt med finaste tjejerna och alla barn. Passade på att testa ett nytt recept som jag ramlade över när jag googlade "marängfrosting" :)
Receptet lät ljuvligt! När jag smakade de olika komponenterna blev jag ändå tveksam, kändes inte riktigt okej. Tog med dem ändå och det var tur för helheten var riktigt bra! Dock kan du gärna öka på mängden marängfrosting, den var lite snålt tilltagen. Tror även att du ska korta tiden i ugnen, beroende på hur stora du gör såklart :)

Tackar My sugar town för ett härligt recept!

Receptet hittar du här:

http://www.mysugartown.com/2011/10/cookie-dough-cupcakes-med.html

 


Kommentarer
Postat av: Tuss

Japp! De var finfina, det kan jag intyga. Gottigott med den vita maränghistorien! Tack för idag girls! Kram

2013-02-27 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0