Alla hjärtans dag

Igår var det hjärtdagen och den firades med hockey och tårta :)

Lilltroll fick sina ettårs-sprutor i onsdags och har nu haft feber och hållit låda i två nätter.. Eftersom han i vanliga fall skämmer bort mig med att sova hela nätterna så känner jag mig som ett vrak.. Lite förkylning på gång i kroppen med så är det nog läge för lite vila. Vilken tur att mormor är ledig och gärna leker med killarna en stund! Det tas tacksamt emot idag!

Alla hjärtanstårtan var vaniljbottnar fylld med bananmousse, vaniljkräm och jordgubbar. Täckt med jordgubbssmörkräm. Blev en sommartårta utan grädde :) eftersom Mel inte ville sova när jag fixade den så blev den enkel i dekorationen men det fick bli så. Jag tyckte den blev god men ingen wow- känsla direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0