Vab..

I måndags var det dax att gå upp 0540 och komma iväg till jobbet. Om några av er kände er lite vilsna efter semestern kan jag lova att efter 20 månader var det minst sagt lite motstridiga känslor inom mig! Själva tjänstgörandet stör mig egentligen inte, det ska bli riktigt roligt att komma igång. Får helt enkelt bära med mig de här underbara månaderna inom mig att ta fram och tänka på då och då! Den här veckan har mest gått åt till kontorsflytt och massor av fix. Har mycket jag behöver läsa in mig på då det mesta hunnit ändra sig sen sist :)

Idag skulle jag gå på mitt första möte men igår kväll hade A över 39 graders feber. Trist med Vab redan efter 3 dagar :/ Hoppas det inte blir alltför många sådana dagar under hösten!! A mår iallafall mycket bättre och imorgon är det ju mysdag med pappa så då blir det lite jobb igen!

Nya livet går oxå bra! I måndags åt jag frukost, lunch och middag. Inte nåt endaste litet annat kom ner i magen. Tisdag och idag har jag fastat. Tycker jag klarar mig riktigt bra på de 500 Kcal jag får äta. Dricker mycket vatten och lite te. Visst är jag hungrig i magen men det är inga problem att klara i en dag, bara jag slipper huvudvärk och den har hållit sig borta!

Träningen kopplar vi på nu till helgen och nästa vecka ska även portionerna de vanliga dagarna krympas och fyllas ut med sallad! Blir nog bra det här! Har en utmaning med två andra tjejer där vinsten är ett lördagsspa :) Alltid peppande att vara flera och kunna sporra varandra när det känns tungt!

På eftermiddagen var vi ute lite. A var som sagt riktigt pigg och bäst att passa på medan sommaren fortfarande visar sig! A cyklar nästan helt obehindrat nu. Lite svårt att komma igång själv om det är uppför men annars går det fint.

 

 



Mel ser lite rolig ut då han i helgen försökte knuffa sin bror men A flyttade på sig vilket gjorde att Mel landade på näsan.. Så kan det gå, tänk om han kunde lära sig att ta det lite lugnt :)

 

 



Just nu kopplar M in nya diskmaskinen! Känns väldigt skönt att få en fungerande sådan igen!!

Kram och sovgott!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0