Lördag

Förmiddagen gick åt till tårtfixet :) Sedan skulle tårtan och A vara på kalaset klockan 11. A ville inte bli lämnad utan tänkte inte gå på kalas om jag inte stannade kvar med honom. Vet inte varför han resonerar så för han leker och är med fullt ut utan att bekymra sig om vad jag gör.. Jag hjälpte till med korven och tårtan, kan ju behövas ett extra par händer när det är cirka tio fyraåringar på samma ställe :)

 

 



Efter kalaset for vi iväg till Jönköping och Kinnarps arena. Hockeysäsongen närmar sig och M hade fått biljetter till dagens match mot något Tjeckiskt lag. HV71 vann med 6-1! Mel och jag såg en period sen sprang vi rundor inne och ute.

 

Helt fantastiskt väder har vi!
 



Avslutade med middag på Sibylla och två sockerpigga barn höll högljud låda i bilen på vägen hem :)

Tyvärr verkar vår diskmaskin ha gett upp idag :(( Trist att behöva köpa en ny nu när vi köpte ny tvättmaskin för bara några veckor sedan.. Men men utan vill jag inte vara!!

Dax att sova, imorgon lär väl Söndagsångesten sätta in ordentligt!!

Sovgott alla fina!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0