Minicupcakes

Igår kom det hem ett litet paket från Lyckas med mat :) Det innehöll bland annat en efterlängtad minimuffinsplåt!!

Då vi skulle få besök idag så var det bara att provbaka direkt! Chokladminisar med dumlefluff, gott!!



Vi kom iväg till frisören på förmiddagen och jag är nöjd med klippningen! A själv var mest nöjd med klubban.. Som vanligt :)

Mycket trevligt med fika och lekdejt på eftermiddagen. Alla barnen lekte på bra och mammorna fick prata lite!! Gillas :)

Eftermiddagen fick jag ett högst ovanligt ryck! Strax efter 20 snörade jag på mig löparskorna och joggade mina första 20 minuter på 2 år!!! Kändes helt ok men gick såklart inte speciellt fort! Blir till att försöka komma ut några gånger till då jag lovat att springa Vårruset om cirka 3 veckor...

Sovgott alla fina!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0