Fredag

Igår blev det promenad till stan och blomsterhandling på torget! Myslunch med J&O och promenad hem igen. Blommorna kom ner i krukorna på framsidan. Hittade jättesöta Ranunkel, en blomma som jag inte har nån som helst erfarenhet av. Med tanke på mina inte ens gröna fingertoppar får vi väl se hur länge de överlever :)

Nu har vi just avslutat frukosten och jag gör vad jag kan för att övertala A om att vi ska åka ner på stan och försöka få honom klippt.. I samma sekund som jag sa att vi skulle prova en ny frisör tvärvägrade han och verkar inte ge med sig! Vår 4 åring gillar inte förändringar, undrar vem han brås på..

Annars så är detta en väldigt efterlängtad fredag! I eftermiddag ska nämligen bästa förskolekompisen komma och leka! Vädret verkar inte riktigt lika härligt som igår men vi får säkert en mysig stund härinne!

Ha en skön Fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0