Vinter igen..

I torsdagskväll kom höstens första snö! Vi var fortfarande kvar i Linköping men styrde hemmåt tidig förmiddag i fredags. Var inga problem på de stora vägarna men inne i Nässjö var det lite halt här och var :) Inga som helst problem med Hondan, jag är så nöjd med den bilen!! M hade det lite värre som körde minibilen hem från hockeyn på torsdagskvällen.. Men han kommer snart ha en bättre bil att pendla med!

Albin hann inte ur bilen här hemma innan han förklarade att han ville åka pulka och kälke. Det fick dock vänta till lördagen eftersom fredagen var ett ända stressmoment! Som tur var följde min kära lilla mamma med hit så jag hann med allt jag skulle göra! Styrelsemöte i mässföreningen, handla mat, vin och strumpor! Tillse att alla fick mat och Förbereda lördagens förrätt!

 

Melvin far omkring som en liten tok härhemma! Han är ruskigt snabb med krypningen nu, och är golvet för halt slänger han sig bara ner och ålar istället! En riktigt juste "ålning med dess slingring" stil har han!

Vi har dock tyckt att det är rätt skönt att han inte ställer sig upp ännu.. Trodde jag. Idag stod han och var hur nöjd som helst i sängen när jag kom in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0