Vill ha fler timmar mellan 2000 och 2300...

Tanken var att jag nu ikväll skulle gjort ett nytt inlägg i serien Tårtarkiv 2012! Barnen sov vid 2030 och datorn var påslagen. Jag skulle bara lägga en liten beställning på www.strosselannat.se och vips så är klockan 2310.. Men sortimentet är stort och det är mycket jag vill ha.. Så det tar lite tid att plocka ut det viktigaste som jag har råd med just nu. Resten fick hamna på önskelistan till jul! (Jag la en stund på att prata med maken i telefon oxå)
 
Hade enbart tänkt önska mig pengar från och med jul och tills jag hade råd att köpa min efterlängtade Kitchen Aid, men min helt underbara make tyckte att jag behövde den lite tidigare än så, och kom hem med den till vår bröllopsdag i augusti :) Vilket gör att jag får skriva en riktig önskelista i år oxå :)
 
I övrigt har jag några tårtor att göra i november så planering inför dem är i full gång :) Det är inga problem att fylla tiden mellan barnens läggning och min egen! Även om jag gärna hade sett på både Dallas och Greys idag så gjorde det inte så mycket att de inte sände något av programmen just idag!
 
Bäst att komma isäng nu, imorgon är det chefssamtal, nätverkslunch och lekdejt med Bästa Sofia + barn på eftermiddagen. Mannen kommer hem till kvällen och då ska det fixas inför helgen!
Kram och sov gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0