Torsdag, snart helg igen..

Idag har jag varit på jobbet! Samtalat med chefen och förlängt min föräldraledighet :)
Sen hade vi en trevlig nätverkslunch, hummersoppa! Gott!
Besök på eftermiddagen och Albin var så glad att få leka med två av sina favoriter!! Han har berättat massor sv vad de gjorde tillsammans för pappa!

Melvin fick en body i present när han föddes och nu när han växt i den så visade det sig att den var trasig. Hade inget kvitto el lapparna kvar men det var inget problem att byta. Tack för mycket bra service!!!
Det enda problemet var att jag inte kunde bestämma mig för vilken body jag skulle byta till, så jag gick ut 270 kr fattigare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0