Tisdag

Som jag trodde så var det ingen magsjuka som A hade igår utan snarare nåt som inte skulle vara kvar i magen.. Så det blev som tur var inga nattkräkningar!
Dock en hel del upp och springa ändå. Måste säga att jag är rätt imponerad av min man, han kan nog sova igenom ett världskrig.. Barnen sover i varsitt rum, på var sin sida om vårt sovrum. För att jag ska vakna behövs bara att något av barnen vaknar och låter lite. Sent igår när jag var på väg isäng så vaknar A och skriker rakt ut, så högt att Mel vaknar och blir naturligtvis rädd och skriker lika mycket han. Tror ni M vaknade?? Icke, han sov lugnt vidare :) Tur är väl det då han skulle upp och köra många mil idag!

A var naturligtvis hemma idag oxå för att vi skulle vara på säkra sidan och veta att han är frisk! Blev en lugn förmiddag med morgontv (jag hann äntligen se sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar). Vi hann med lite tvätt och lek med bilar oxå. Lunch och sen en PW fram och tillbaka till Rusta, mina bakgrejor förökar sig så jag behövde en förvaringsbox till :)
Mellis på altanen, var faktiskt lite sol idag! Samt sandslottsbygge i sandlådan innan vi gick in igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0