Sol!!

Vilken skön dag det har varit idag! M drog iväg på älgjakt imorse, ville ha hjälp med matsäcken så jag var uppe o såg till att han fick lite gott med sig :) Innebar att även barnen vaknade vid strax efter sex. Vi myste framför Bolibompa en bra stund, åt frukost i lugn i ro. Sen blev det lite tvätt och disk medans A "degade" lite. Kulinarisk lunch bestående av fiskbullar i dillsås och potatis, gott!!
Vi har haft underbart höstväder idag så på eftermiddagen var vi ute i över två timmar. A cyklade, klättrade och lekte i sandlådan. Mel försökte rymma nerför trappan till altanen o jag fångade honom i luften.. Han är riktigt snabb nu! Det bästa han vet är att smita in i Albins rum när ingen annan är där och sitta och plocka med bilarna ;) Jag har två helt bilgalna killar!!

Har haft riktig bakabstinens ett tag nu.. Sen jag började ta tag i min kost och träning har det inte blivit så mycket bakat ( vilket i sin tur gett -7 kg och -7 cm sen den 3 sept! )
Ikväll så var jag dock tvungen att pröva mina nya plåtformar från Netto. Resultatet blev inget vidare men M tar med sig dem ut i skogen imorgon så de går säkert åt kokosmusslorna.

Fick ett tips om en Camera app till telefonen! Funkar finfint så nu kommer mina bilder ha fina ramar mm!

Hoppas ni alla haft en fin dag, nu sova lite och hoppas på en lugn och tyst natt :)

Ps. Stort grattis till våra fina vänner som fått en liten prins idag!!

Passar på att leka lite i brorsans rum när han inte är här!

Kokosmusslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0