Sällskap i tv soffan..

Mel vägrar att sova men ser glatt på kockarnas kamp med mig.. Ja jag vet att han inte ska se på tv men ibland tar orken slut!

A sover och större delen av packningen är klar. Imorgon bär det hemåt, hoppas på att det inte kommer allt för mycket snö..

Idag har jag verkligen fått tjöta av mig med goa Marina! Våra 3 åringar lekte bitvis hur bra som helst och var bitvis sådär truliga som bara 3 åringar kan vara :) Härligt!

Hoppas hinna med lite längre o bättre inlägg nästa vecka när vi är i hemmamiljö igen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Det var så roligt att ha er här! Hoppas det blir fler gånger och kanske får vi boka in att hela familjen tar en tripp förbi Nässjö någon gång också!

Svar: Tack för att vi fick komma!! Skulle vara superroligt om ni ville komma hit allihop! Plats finns det gott om och vilken matutmaning det blir för mig :) Gilla!!
Ta hand om er så hörs vi!
Kram
Anna Nilsson

2012-10-28 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0