Rusksöndag!!

Känns som om hela söndagen regnade bort! Vilket inte gjorde så mycket för M hann klippa gräset efter jakten i lördags så borde det vara färdigklippt för iår!

Söndagen blev en riktig innedag med städ och tvätt som huvudaktivitet :) Albin fick springa av sig på bamsegympan och mitt intensivgympapass var på 90 min. Kommer nog kännas idag då jag knappt tränat på 2 veckor :( Nu mår jag dock bra och hoppas på en bra mat och träningsvecka!!

Det lektes endel oxå såklart! Liten börjar bli stor och lånar gärna brorsans Bobbycar..
Albin o M skruvade isär och ihop helikopter och ambulans, verkar som om mekintresset gått i arv. Tills A tröttnade och förklarade för sin far att det här är faktiskt tråkigt! Det vänder fort ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0