Mystisdag!

Efter en full helg och även ett måndagsäventyr är det dax för en lugn tisdag! Tur är väl det då vi haft en natt med vaken och hungrig bebis samt blöta pyjamasar och sängkläder i högervarv..

I söndags var vi hos goda vänner som vi tyvärr inte hunnit träffa på jättelänge! Det bjöds på fika och mat! Albin hade fullt upp att hänga med i tjejernas tempo då de var lite äldre än han, men det ick jättebra och han ville inte åka hem! Vi hade en mysig eftermiddag ihop! Tack Mia o Martin!

 

 

Igår blev det än sväng ut på landet för mig och barnen! Ännu en härlig dag med fina vänner. Blir mycket tjejkompisar för A den här veckan men det funkar hur bra som helst! Vi hann både med innelek, mata fåren, cykla och klättra in i hjulet på en skotare! God mat och plättar till mellis! Tack Maria!!

Blev svårt att få med A hem även denna dag. I bilen hem var han väldigt bekymrad över att vi inte hade städat kompisens rum innan vi åkte! Men vi städade ju upp allt lego i köket försökte jag säga.

- Nej, jag har nästan inte städat alls.. Djupt ångerfull!

Min lilla sötis! 

 

Nu sover liten, A o jag ser på Barnkanalen... Snart lunch sen blir det en sväng med vagnen innan mormor kommer och hälsar på!

 

Vi är ju kattvakter oxå! Vet inte om katten uppskattar det dock?? A vill ju gärna klappa henne så fort hon kommer fram och blir lätt lite framfusig.. Mel verkar livrädd skriker i högan sky så fort han ser henne! Försöker vänja honom lite så nu går det lite bättre iaf.

 

Kram och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0