Märkligt att allt ska ske samtidigt...

Vissa dagar är det lite för många "att göra" på listan. Min vana trogen att jag hinner allt och lite till så brukar jag ha mig själv att skylla när det blir för mycket. Så var dock inte fallet idag. Ibland lyckas bara allt krocka.

Min tisdag:
0430 Mel vaknar, vill inte somna om. Får välling vid 0500 slumrar lite mellan 0530 och 0600
0900 A till förskolan, klädd för skogspromenad o fika packat.
Direkt till Ica för veckans matinköp. (delavstämning, får ju vara glad för att det inte var hel avstämning iaf)
Hem med maten, till Eksjö
Ge Mel lunch i väntrummet på KK.
1130 Återbesök hos barnmorska
Tillbaka till Nässjö
1300 8-månaderskontroll, 68,5 cm lång och 8,1 kg tung! Godkänd ua :)
1400 hämta A
Mellis, pussel, fixa middag, tvätta, ett rejält trotsbråk m A, äta middag, byta om
1800 föräldramöte på förskolan
2000 lägga Mel, prata lite med maken som visst skulle vara borta resten av veckan.
Tvätta lite till, färga håret o fixa sista disken

Nu väntar jag bara på att skölja ur färgen sen blir det SOVA o hoppas på att lilleman sover lite längre imorgon bitti :)

Imorgon blir det ett helt annat tempo!! Lugn hemmafixdag med en ordentlig Power Walk står på schemat. Ladda lite inför att veckan sen avslutas med diverse besök, vilket ska bli himla mysigt!

Nu måste visst färgen sköljas ur!!
Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0