Lördagsmys!

Efter en god natts sömn där jag bara varit uppe och gett Mel välling vid 05. Vaknade jag av att M sa hejdå vid 07 och stack ut i skogen för att återigen försöka fylla på vårt sinande förråd av älgkött..
Efter morgonbestyren kom T&H. T underhöll barnen ute och jag åkte ner till Pigalle och gick en sväng på loppisen! Letade fodrade gummistövlar till A och långärmade bodies till M. Hittade det samt lite böcker och spel. Älskar Loppisar, auktioner och marknader där man kan handla mycket för lite pengar! Dock kommer jag alltid hem med något som jag inte visste jag behövde ;)

Sen var det T:s tur att åka till stan och uträtta lite ärenden medan jag fixade i barnen lunch. A och H har lekt jättebra idag och både jag och T fick gjort det vi skulle! Tack kära ni för sällskapet idag!!

När Mel sov sin eftermiddagslur så var det städning och vägbyggnation i sandlådan med A som gällde! Man måste nämligen städa innan man kan bygga, annars får det inte plats några vägar då sandlådan ( precis som A:s rum) är lätt överbelamrat av bilar i olika storlekar och former :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0