Hemmåt..

Vi har haft ett jättemysigt dygn i Stockholm Magnus o jag! Invigning av nya NCC kontor i Hamarbysjöstad! Bubbel och mingelmeny :) sen fördrink på Skybaren i Skrapan samt en helt fantastisk middag på restaurang Himlen! När jag har bättre uppkoppling kommer ett inlägg med bilder på den underbara maten!!
Vi bodde på Hilton Slussen, mysigt, bra service och en härlig frukostbuffe!! Sist vi bodde där var 2003 när vi precis hade träffats o var lite lagom toknykära :)

Det var så gött att få sova utan att behöva vakna el fundera på om barnen sover eller är vakna. Sova ut på morgonen och vakna utan barn i sängen! Inget som tillhör vanligheten precis :)

Idag har vi ätit långfrukost och strosat på söder! Jag fick en halvtimme inne i en bakbutik, made my day :)

Lunch blev det på O'Learys på centralen. Lite synd att de visade fotboll och inte hockey men M överlevde ändå, han älskar Larry bird:)

Nu är vi på tåget, på väg hem till småtrollen!! Har gått jättebra att vara ifrån dem, Melvins första natt utan mamma har enligt mormor gått bra! Nu känner jag att jag tankat massor av mammaenergi och saknar dem massor!! Blir mysigt att komma hem till dem o de får gärna sova hos mig inatt!!


Kommentarer
Postat av: Tuss

Vad härligt att ni haft en underbar barnfri helg! Det var ni verkligen värda. Maten så nice ut, tja förutom lammet och kanelmarängerna då ;) men det är ju bara jag! Ha det bra som kattvakt och vi hörs snart! Kram och natti

2012-10-21 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0