Gräsänka...

De sista två veckorna har M haft det lite lugnare på resfronten, då blir jag genast bortskämd och vänjer mig vid att han kommer hem till middagen. Icke denna vecka dock, då han är iväg på kurs. Första kvällen vi är ensamma blir det alltid lite lätt kaos, sen hittar vi rutinerna igen.
 
Dagen har som vanligt runnit iväg utan att jag hunnit allt jag vill. Har tittat på mina blommor nu i typ fem dagar och tänkt att jag ska vattna dem men det kommer alltid något emellan, tur jag har tåliga växter! 
 
Mel och jag lämnade A på förskolan, sen åkte vi o storhandlade. Väl hemma kom jag på att jag glömt planera för lunch idag.. Det enda proteinet att tillgå var bacon, men med lite stekt vitkål, lök ch vitlök + en sallad så blev det både gott och relativt nyttigt!!
Sen blev det en timmes PW innan hämtning, skönt att jag tog mig i kragen och kom ut!
 
Ikväll har jag rensat bebiskläder! Låg en driva av urvuxna kläder i Melvins rum. A somnade i M:s säng mitt i mitt klädrejs så han fick ligga kvar och sover än! Jag måste nog slå igen mina blå nu oxå annars tappar jag snart paddan i golvet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0