Torsdagen i bilder

Ännu en dag har snart rullat förbi! Vi är fortsatt förkylda, A är prickig och M någon annanstans..

 

Vi började dagen med lite stå och gå träning!

Samtidigt som jag testbakade en mjuk pepparkaka med lingon i, blev god men nästan lite väl saftig. A uppskattade den, eftersom han sög i sig även min bit när jag vände ryggen till.. Förutom den lilla smakbiten på kakan är matmålet uppnått även idag. Får väl bli en kopp te till kvällen. Känns bra även om det är trist!

Våra trädgårdskorrar blir modigare och modigare. Hitills har vi sett tre på en gång och nu sitter de kvar under fågelbordet även när jag vagnar en gråtande Mel på altanen. Idag hängde en upp och ner i trädet och åt av talgbollen :)

 
Kände att vi var tvungna att komma ut lite idag. Riktigt härligt väder.. Fint fint regn, kändes nästan som att gå i dimma. Skönt att få lite luft iallafall.
 
 
Lite sandlådelek hann vi med. Väg och brobyggnation i sann ingenjörsanda :)
 
Nu är middagen uppäten ( bara disken kvar). Dags att ta tag i kvällsbestyren och sen hoppas jag att småtrollen sover till 21 eftersom jag väldigt gärna vill se finalen i Hela Sverige Bakar!! Har ju inte hänt nån annan dag den här veckan så det är väl bäst att slå igång boxen så jag kan pausa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0