Tisdag

A var tillräckligt pigg för att gå till förskolan idag. Vilket medförde att vi hade en tid att passa imorse.. A sov dessutom till ca 0745, sen är det ju lögn att börja dagen om han inte fått se någon morgontv. Gissa om det blev lite stressigt på slutet :)
Iväg kom vi iallafall, väl på förskolan så kom bästa kompisen Felix samtidigt så själva lämningen tog defenitivt ingen tid!
Mel och jag har ju tisdagsshopping som rutin så vi fortsatte till Lidl, Ica och Rusta! Veckan mat och choklad till en tårta som jag ville göra till helgen men har kommit på att det kanske inte är så smidigt att köra en tårta tre timmar i en överfull bil.. Får se hur vi gör.
På Rusta inhandlades ett par batteridrivna blockljus som går på timer och nu pryder både farstukvist, altanen och vardagsrumsfönstret! Mycket bra pryl som man inte behöver komma ihåg att blåsa ut eller ställa undan för barnen!
Sitter vid daton nu så bilder kommer senare.
 
Till middag idag blev det prinskorv från Stensåkra, inhandlade på höstmarknaden på ALV förra veckan. Kan säga att de var minst sagt försvinnande goda och mina korvomaner här hemma länsade faten illa kvick. Var tvungen att rädda några till M:s lunchlåda!
 
Nu blir det ytterligare ett avsnitt av Arne Dahls A-gruppen innan John Blund får komma och hälsa på. Imon sopplunch i lilla trästaden med mina favoritflickor!!
 
Godnatt alla fina!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0