Regnig torsdag..

Hade tänkt att gå ner till torget efter förskolelämningen idag. Men då min hosta definitivt inte blev bättre av att PW:a med hurtbullarna i Eksjö igår;) Det regnar för fullt och det finns gott om "att göra punkter" här hemma så blev det bilen och Melvin i bärsele! Vi hade lite småärenden bl.a. till Apoteket. Sen skulle jag ha hallon till tårtan som ska med till morgondagens tjejmiddag! Man tror ju att det ska vara lite billigare att handla på torget.. Men samma ask med utländska färska hallon som på torget kostar 35 kr el 60 kr för två, kostar 22.90 på Willys!

Nu har vi fått i oss lite lunch och bakat bottnarna till tårtan. Igår gjorde vi en liten överraskningsbotten till på söndag..

Tid att hämta A och ge oss iväg på dejt med riktigt bebismys!

Hoppas på sol till imorgon så barnen och jag kan leka lite ute! Igår när Mel och jag var i Eksjö på promenad och lunchdejt så sken solen och det var riktigt skönt ute! Mycket trevligt sällskap hade vi oxå!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0