Ladies Night

När jag kom hem från Linköping förra veckan låg det två biljetter till Ladies Night på köksbordet med en lapp att jag skulle ta med mig nån och gå dit! Söt man jag har!!

Goa Karin ville gärna följa med och vi bokade bord för lite finmat innan :)
Kan varmt rekommendera Aqua Dinner & Drinks. Kanon god mat, snabb och bra service! Till förrätt blev det Carpaccio på oxfilé och till varmrätt Lammfile med chevrepotatis och blåbärssås, Mums. Karins kantarellsoppa och Tournedo såg oxå riktigt goda ut och vi blev mer än mätta båda två!

Ett glas rött på det och en helt ok föreställning gjorde en mycket trevlig kväll!
Tack till min Älskling för biljetterna och tack till Karin för bästa sällskapet och att jag slapp köra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0