Härliga fredag!

Idag var vi inte snabba här på förmiddagen. Varken jag eller Albin kom ur pyjamasen förrän lagom till lunch..
Ganska skönt ibland att inte stressa! Melvin sov ute i vagnen som vanligt och A såg lite på morgontv för att sen ta en lur han med. Lite förkyld och trött efter veckan så han fick sova!

Jag hann baka en reservkaka till kvällen då jag är lätt osäker på smaken på tårtan..

Reservkakan heter Candy Cane Brownies och finns på en av mina absoluta favoritbloggar louisespis.blogspot.se

En brownie med ost, vitchoklad och polkatäcke. Mmm

Tårtan är en Rasperry Lemon Ruffle Cake från samma blogg! La på mina övningsblommor jag gjorde igår och plötsligt fick jag lite sommarkänsla mitt i höstmörkret :)

Nu är M hemma, han o A äter favvorätten spagetti och köttbullar och från köket hörs
- Vad GOTT det är pappa!
10 köttbullar klämmer han i sig utan att blinka, nästan lika mycket mat på bådas tallrikar :)


Blir snart hämtad, ser fram emot en mysig kväll med glada tjejer!
Hoppas hoppas tårtan går att äta :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marina

Var den god? Den ser fin och god ut iallafall!

Svar: Visst blev den fin! Den smakade helt ok trots att jag missade lite så att det blev för mkt salt i bottnarna.. Tyvärr tog saltet bort citronsmaken :( men gör man rätt så blir den nog helt fantastisk!
Anna Nilsson

2012-11-12 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0