Fars dag!

Albin har varit pigg och glad hela dagen trots febernatten! Skönt när det går över fort!

Vi var uppe med lite prylar på vinden och tog samtidigt ner lära gå vagnen till Mel! Gissa om det har körts vagn här idag :)

Det här med täckta tårtor är ju inte riktigt min grej men då jag har en man som älskar Prinsesstårta så fick det bli ett litet marsipanlock på tårtan. Tycker det är supersvårt att få det snyggt och jag kommer helt klart fortsätta spritsa mina tårtor ;) Som tur är finns ju färdiga lock att bara lägga på! God och uppskattad blev den iallafall! Fylld med Hallonsylt, vaniljkräm och glasskräm! Ingen grädde då M inte äter det! ( glasskräm är lika delar vaniljkräm och vispad grädde)

Dax att sova, just nu lugnt i båda barnrummen!

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0