Äntligen..

.. nerbäddad med sprängande huvudvärk :( Trollen tog lite extra lång tid på sig att somna idag, kände väl att mamman inte var iform..

Blev iallafall ca 50 minuters promenad på eftermiddagen, kan inte kalla det Power Walk denna gång tyvärr! Dock hade jag ju blandat ihop datumen så någon ny willysbutik fick vi inte se. Dessutom hade de stängt den gamla oxå så det var ju tur det fanns både kyckling och broccoli i frysen:) Har full förståelse för att de måste stänga helt några dagar men tycker det är lite märkligt att det inte fanns en ända lapp som sa när de öppnar igen. Jag får väl skylla mig själv som inte har tidningen men ändå. Kollade hemsidan och de öppnar på onsdagskväll. Så det blir morgon PW efter förskolelämningen på torsdag!!

Nu måste jag sova, hoppas vakna som en ny människa imorgon :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0