Snöigt värre och årets första julbord!

Underbara vackra vinterväder! Ljuset ger mig energi och att dra kälke, putta vagn i snö och skotta är bara bra för mig!!

Blev promenad och kälkdragning till förskolan även idag, lite skottning och fortsatt adventspyntning ( ja jag är fortfarande inte klar..)


Sen har jag gosat med min lilla prick. Det kliar på honom så ibland ser det ut som om han vill krypa ur skinnet, stackarn! Kylmoussen verkar hjälpa iallafall, nu sover han lugnt!

M kom hem i tid så jag hann iväg och äta årets första julbord med kollegorna på jobbet. Trevligt att komma ut bland vuxna en stund. Gott var det oxå!!

Lite bilder från dagen!
Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0