Myshelg i Stockholm!

M och jag hade igentligen planerat in en myshelg i Köpenhamn, men då M ändå var tvungen att jobba från Stockholm torsdag och fredag så fick det bli mys i huvudstaden istället!
 
Jag packade in småtrollen och lite packning i bilen i fredagsmorse. Då var det -16 och en strålande vacker vinterdag på Höglandet. Körde upp till Linköping och lämnade mina finaste hos Mormor och morfar.
 
Hade lite tur med tåget då det både gick i tid och vagnen med min sittplats fanns med! Så var det inte för alla resenärer denna vecka..
 
Mötte upp M på hotellet, på kvällen åt vi på Wallmans! Bra underhållning och jättegod mat!
 
Tog bilder på maten, klargravad sill med rödlökskräm, oxfile och juldessert, gott! Bilderna får ni se en annan gång då bloggappen inte fungerar.
 
Lördagen gick i shoppingens tecken och med mig hem följde två par nya stövlar :))
Vi åt en supergod middag på jättemysiga Lasse Lucidor på järntorget. Kan varmt rekommendera dem! Fantastiskt god mat och snabb service.
 
Söndag blev det ytterligare lite shopping, mysig långfika och sen till Linköping och hämta trollen för fortsatt färd hem!
 
Tack älskling för en härligt mysig helg !
 
Sov gott!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0