Härliga underbara vinter!!

Nu är den äntligen här! Snö och minusgrader! Hoppas det får vara så här till i mars, vore helt perfekt!!

M var hemma några timmar på fm innan han for iväg till huvudstaden. Perfekt för då hann jag handla mat till veckan! Sen har jag och barnen fortsatt adventspyntandet här hemma. Varit ute och fixat igång ljusen på tomten. Skottat lite och lekt i snön såklart!

M

Är det -10 ute så är det skönt med ullunderställ och bästa Houdinin under overallen!! Jag fyndade lite på uteungar.se. Gillar man dem på Facebook så kan man vara med på roliga Auktioner :) 

 

Ja, jag vet, borde haft energi, tålamod och ork att slå in 24 paket istället för att A ska äta choklad varjedag.. Men vad glad A blev!! Både Blixten och choklad = Lyckad kombo!

J

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline T

Jag vill också ha en Houdini... Och gå inte runt med dåligt samvete för kalendern - vem orkar hitta på 24 grejer?! Kram!

2012-12-07 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0