Fortfarande ingen tid till bak..

Dagen har bjudit på nätverkslunch på jobbet, uppföljningsvägning på den mystiska vågen och det vanliga ( leka, mata, byta, duscha småtroll, tvätta..)

Nu sover de små, mannen iväg på jobb ( som vanligt..) Så för att det verkligen ska bli lite tid i köket imorgon avser jag nu städa badrummet... :(( Trist men det måste göras!!

Svårt att tro att det här matmonstret åt sin lunch utan att spilla eller kladda någonting. Helt utan haklapp.. Såhär ser det ut när jag ger honom hemlagad mat.. Ni som såg hur duktig han var på lunchen förstår nog varför han alltid får burkmat utanför hemmet :) 

Fick en julklapp idag! Som jag såklart inte kunde hålla mig ifrån att öppna.. Blev superglad, precis vad jag ville ha! Kommer väl till pass nu till helgerna! Många tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0