Första bilden

 

 

Nu har jag äntligen lyckats få en bild på lilltroll när han står själv :)
Han ställer sig upp mer och mer men än har jag inte sett honom ta några steg. Klättra däremot börjar bli väldigt kul! Igår kom han på att om man står på brorsans bilgarage så når man högre upp i hyllan! Ont gjorde det när han ramlade ner, men det var tydligen fort glömt igen..


Igår hade vi lite flyt kan man väl säga! Jag passade på att frosta av och rensa frysen i källaren. Är ju smart att fixa det när det fortfarande är minusgrader ute! Sen tog jag beslut att gå hem från verkstan efter att jag lämnat in bilen för service, vilket gjorde att jag hoppade över kvällens träning i Åkerskolan. Tur var väl det för klockan sex ringde det på dörren och en jaktkompis till M behövde hjälp att hämta hem en älgkalv. Är det något det är ont om i frysen efter den här hösten så är det älgkött! Så jag blev väldigt glad att jag var hemma hos barnen så att M kunde åka. I normala fall hade jag precis börjat träna och inte varit hemma innan halv åtta..

Allt har en mening :) Dessutom vet vi ju vad vi gör ikväll :)) Vill till att hålla trollen vakna idag så de somnar tidigt ikväll! Tar ju en stund att fixa ner en halv kalv i fryspåsar..

Ha en fin måndag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0